Het Schrijfsalon

Omschrijving

Je werkt noestig aan een kortverhaal, maar je twijfelt over bepaalde zaken en hebt even geen inspiratie meer. Je hebt een eigen column maar het maximaal aantal tekens brengt je in de problemen. Na veel schrappen is je novelle af maar plots trek je de openingszin in twijfel. Zit jij in een gelijkaardige situatie en heb je nood aan een frisse blik? Of wil je weten wat je werk literair waard is? Dan is het Schrijfsalon iets voor jou.

Op zaterdag 26 april lanceren Creatief Schrijven vzw en de Provincie Antwerpen het eerste Schrijfsalon. Tijdens zo’n salon maak je kennis met een gerenommeerd auteur en krijg je, indien gewenst, feedback op je gedicht, column, kort verhaal of dagboekfragment.

Niemand minder dan Ivo Victoria is de centrale gast van deze eerste editie die plaatsvindt in DE Studio in Antwerpen. Hij geeft praktische tips en advies. Aansluitend kun je feedback krijgen, ervaringen uitwisselen met schrijfgenoten en een glaasje drinken tijdens de receptie. Want zo’n eerste editie huldigen we graag officieel en samen met jou in.

Een ticket voor het Schrijfsalon kost €5, inclusief feedback en receptie.

Hoe schrijf je in?
1. Duid op het inschrijvingsformulier van Het Schrijfsalon op http://creatiefschrijven.be/merk/schrijfsalon/ aan dat je feedback wenst.
2. Laad je tekst hier op. Je tekst telt maximaal 2 A4 pagina’s. Controleer zeker in Word of je tekst de toegestane lengte niet overschrijdt vooraleer je deelneemt. Te lange teksten worden niet beoordeeld. Duid zeker ook het genre van je tekst aan.

Foto: De Bezige Bij Antwerpen


De wedstrijd is afgelopen. Je kan niet meer deelnemen.

Deadline

Afgelopen


De wedstrijd is afgelopen. Je kan niet meer deelnemen.