FRAPPANT TXT

Omschrijving

Frappant TXT is dé txt-on-stagewedstrijd voor jongeren die wonen, werken of studeren in de provincie Antwerpen. Hou je van schrijven en performen? Ben je tussen 18 en 30 jaar? Woon, werk of studeer je in de provincie Antwerpen? Dan is Frappant TXT gegarandeerd iets voor jou!

Je tekstmateriaal telt maximaal 600 woorden. Zorg ervoor dat je minstens één van je teksten schrijft rond het thema '(T)HUIS'. Opgelet: als je meerdere teksten indient moet je deze allemaal tegelijk (onder elkaar) ingeven. Bekijk zeker ook het wedstrijdreglement.

Een vakjury selecteert 50 kandidaten uit alle inzendingen. Op 10 oktober 2014 kom je te weten of je door mag. Ben je bij de gelukkigen, dan krijg je de kans workshops ‘tekstschrijven’ en ‘podiumpresence’ te volgen bij professionele schrijvers en performers. Vervolgens treed je op tijdens een van de vier voorrondes dit najaar. Kom je als een van de winaars uit de voorrondes, dan stroom je door naar de finale op 28 februari 2015.

Frappant TXT is een initiatief van de provincie Antwerpen in samenwerking met Creatief Schrijven vzw.


De wedstrijd is afgelopen. Je kan niet meer deelnemen.

Deadline

Afgelopen


De wedstrijd is afgelopen. Je kan niet meer deelnemen.