Brief aan mijn Kind

Omschrijving

Voor de volgende voorstelling van MAELSTROM getiteld ‘Brief aan mijn kind’ zouden wij beroep op u willen doen. Zou u een brief voor ons willen schrijven?

 

Met haar kleine boekje ‘Brief aan mijn dochter’ schreef Maya Angelou een ‘brief’ aan alle opgroeiende kinderen in de wereld. In 27 korte hoofdstukken maakt zij een balans op van mooie, leerrijke, gruwelijke momenten, ontmoetingen, levenslessen of kunstwerken. Kleine gebeurtenissen waar ze kracht uit kon putten. 27 geluksbrengers voor zij die aan het leven beginnen.

 

Met Angelou’s boekje onder de arm willen wij op zoek naar dat wat ons kracht geeft en ons weet te troosten.

 

Wij zijn benieuwd wat u zou schrijven, mocht u een brief opstellen aan uw zoon of dochter, pas te lezen over een jaar of achttien - wanneer ze min of meer op eigen benen moeten staan. Wat maakt voor u dit leven de moeite waard? Welke momenten van hoop, troost of waardevol verdriet zou u beslist willen meegeven?

 

Wij zouden verheugd zijn uw persoonlijke ‘Brief aan mijn kind’ te mogen ontvangen ter creatie van deze nieuwe voorstelling. Alle brieven zullen een plaats krijgen in de voorstelling. En uiteraard krijgen alle briefschrijvers een uitnodiging voor de voorstelling.

 

Wij kijken uit naar uw brief,

Thomas Janssens en Jorre Vandenbussche

 


De wedstrijd is afgelopen. Je kan niet meer deelnemen.

Deadline

Afgelopen


De wedstrijd is afgelopen. Je kan niet meer deelnemen.