Naft voor Woord 2016-2017

Omschrijving

Hou www.ikwilnaft.be/naft/woord in de gaten voor meer nieuws over Naft voor Woord.

 

------

 

De txt-on-stage wedstrijd Naft voor Woord zoekt jong schrijftalent met een stevige portie podiumpersoonlijkheid.

 

Ben jij tussen 18 en 30 jaar? En woon, studeer of werk je in de provincie Antwerpen, waag je kans en stuur voor 30 november jouw teksten in. Een professionele jury, met o.a. uitgever Rudy Vanschoonbeek (Uitgeverij Vrijdag) en auteur Carmien Michels, selecteert 40 kandidaten. Zij gaan door naar de volgende ronde en krijgen gratis workshops met professionele schrijvers en performers.

 

Op 16, 17, 30 en 31 maart 2017 brengen de veertig kandidaten tijdens vier voorrondes hun teksten op het podium van een bibliotheek in de provincie Antwerpen. De jury selecteert acht laureaten voor de finale in bibliotheek Permeke in Antwerpen.

 

De winnaar van Naft voor Woord krijgt een prijzenpakket t.w.v. 1.000 euro en optredens op verschillende evenementen, publicatie, eeuwige roem en individuele coaching.

 

Hoe schrijf je in?

Maak een profiel aan op Azertyfactor.be en post je teksten bij deze schrijfkans. Elke tekst telt maximaal 600 woorden (max. 5 minuten gesproken tijd). Elke deelnemer kan maximaal 3 teksten insturen.

 

Meer informatie?

www.ikwilnaft.be.


Naft voor Woord is een initiatief van de Provincie Antwerpen in samenwerking met Creatief Schrijven vzw.


De wedstrijd is afgelopen. Je kan niet meer deelnemen.

Deadline

Afgelopen


De wedstrijd is afgelopen. Je kan niet meer deelnemen.