Zinrijk - poëzie

Omschrijving

Wat is werken met zin?

Wanneer is werk zinnig?

Geef je zelf de zin aan je werk?

Of komt het van buitenaf?

En wat is daar voor nodig?

Wanneer heeft werken zin voor jou?

En wanneer heb jij zin in werken?

 

Werk met Zin begeleidt jaarlijks meer dan 1000 mensen die met die vragen worstelen. Zo verzamelden we al heel wat mooie persoonlijke verhalen. Werk met Zin gaat ook aan de slag met werkgevers en leidinggevenden, om samen te zoeken hoe zij een gezonde organisatie kunnen vormgeven, waar mensen met zin blijven werken.

 

Iedereen werkt, of het nu is als werknemer, zelfstandige, vrijwilliger of thuis, er zijn altijd dingen waarmee je bijdraagt voor jezelf, voor een werkgever, voor een publiek, voor je gezin of voor de maatschappij.

Je doet dingen die je plezier geven, waar je energie van krijgt, waar je het gevoel hebt dat je ‘je ei’ in kwijt kunt, je talenten kunt inzetten…en iets bijdragen.

En zo geeft werk zin en heeft werk zin.

 

Wat?

In deze wedstrijd gaan we op zoek naar mooie gedichten over dit thema.  Geen opinie of getuigenis, maar een creatieve tekst over zin in werk.

Waar schoonheid en inhoud elkaar ontmoeten, daar willen we graag een prijs voor uitreiken. Dit is een samenwerking tussen Creatief Schrijven en Werk met Zin.

Poëzie: Maximum 20 regels voor poëzie, maar korter mag zeker ook.

 

Prijs

We willen alle winnaars in de eerste plaats belonen met een bereik van een ruim publiek van meer dan 10.000 geïnteresseerde lezers via onze kanalen. 

Daarnaast zal de eerste prijs voor elke categorie  (poëzie en kortverhaal) beloond worden met een persoonlijke coaching: we bekijken samen waar je nu in je loopbaan staat, hoe we je (schrijf)talenten verder kunnen ontwikkelen en of er iemand uit de schrijverswereld je daarin op maat kan ondersteunen. 

 

Hoe en wanneer?

Stuur je verhaal voor 30 november 2017 om 22u in via Azertyfactor

Voor het eind van dit jaar weet je of je inzending bij de winnaars behoort. De publicatie van de winnende teksten is gepland voor 2018.  


De wedstrijd is afgelopen. Je kan niet meer deelnemen.

Deadline

Afgelopen


De wedstrijd is afgelopen. Je kan niet meer deelnemen.