Toiletpoëzie: dichtkunst in het kleinste kamertje

Omschrijving

Toiletpoëzie is een gedichtenwedstrijd voor elke persoon die naar de pen wil grijpen en zijn affiniteit met Borgerhout wil vereeuwigen. Naar aanleiding van de Week van de Amateurkunsten wil district Borgerhout elke ervaren en minder ervaren creatieveling de kans geven om mee te doen.

 

Uit de binnengekomen gedichten met als thema Borgerhout kiezen een aantal juryleden, waaronder Saskia De Coster, Nils Geylen en Yousra Benfquih, hun favoriet. De voorkeur van elk jurylid komt van 27 april tot en met 6 mei te hangen in het toilet van verschillende Borgherhoutse cultuurhuizen en horecazaken. De top drie krijgt als extra op zaterdag 28 april en 12 mei van Creatief Schrijven een poëziecursus over Hugo Claus cadeau en één gedicht krijgt een permanente plek in bib Vrede, de bibliotheek van Borgerhout.

 

Ga met je creativiteit aan de slag. Begin april krijg je de bevestiging of jouw gedicht tot de selectie behoort. Donderdag 26 april om 20 uur worden de winnaars bekend gemaakt tijdens een uitreiking. Hou deze moment al vrij voor het geval je geselecteerd bent.

 

Met steun van Creatief Schrijven.

 

Meer info: www.borgerhout.be


De wedstrijd is afgelopen. Je kan niet meer deelnemen.

Deadline

Afgelopen


De wedstrijd is afgelopen. Je kan niet meer deelnemen.