WIJD JE WOORDEN AAN BIBLAB EN MAAK KANS OP € 250!

Omschrijving

Op zondag 24 februari 2019 vieren we de verjaardag van Biblab, een tijdelijk stadslabo voor creatieve ondernemers in de oude bibliotheek van Waregem. Voor deze gelegenheid geeft Biblab het podium aan jullie: slammers, dichters, woordkunstenaars, rappers, poëten, ...

 

Tijdens een gezellige brunch worden verschillende kunstdisciplines, waaronder Woord, Dans, Muziek,… in de kijker gezet. Voor Woord doen we dat in de vorm van een contest. De brunch kent verschillende gangen, en het is aan het publiek om te kiezen welke performer ze nog eens aan het woord willen laten in een volgende ronde. Afhankelijk van het aantal deelnemende dichters/slammers en de stemming van het publiek zal je dus minimaal één keer en maximaal drie keer jouw ding kunnen doen.

Uiteindelijk beslissen de toeschouwers na de finale ronde wie er met de cash-prijs van maar liefst 250 euro naar huis gaat.

 

Wil je deelnemen aan deze contest? Laat ons dan in een video van max. 2 minuten of in een tekst proeven van jouw talent. Voeg bij je deelname een link toe naar jouw online video.

We maken de selectie uiterlijk op 11 februari 2019 bekend.

 

Meer info? biblab@ccdeschakel.be


De wedstrijd is afgelopen. Je kan niet meer deelnemen.

Deadline

Afgelopen


De wedstrijd is afgelopen. Je kan niet meer deelnemen.