TOTAALwedstrijd

Omschrijving

Op 12 oktober 2019 organiseert TOTAAL een verdiepingsdag voor jonge schrijvers (nog geen gepubliceerde werken), genaamd En nu... het echte leven.

 

We organiseren voor En nu… het echte leven de TOTAALwedstrijd voor beste kortverhaal. Dit doen we in samenwerking met literair tijdschrift Kluger Hans.

 

Wil je mee doen? Dat kan!

 

De wedstrijd gaat niet alleen om winnen. Er worden 10 kortverhalen genomineerd. De 10 genomineerden zullen op de dag zelf meedoen aan feedbacksessies met professionals uit het literaire landschap. In de vorm van een korte speeddate krijg je feedback op je tekst van een uitgever, literair agent, collega schrijver, redacteurs…

Op de dag zelf wordt er uit de 10 genomineerden een winnend kortverhaal gekozen die een publicatie en een begeleidingstraject wint.

 

Hoe doe je mee?

 

Je kan meedoen aan de schrijfwedstrijd via AzertyfactorJe stuurt je beste kortverhaal in die aan het volgende voldoet:

 

Je schrijft een kortverhaal rond het thema ‘dwaaltocht’. Maximaal 2000 woorden. We moedigen het experiment aan. Je hebt nog geen literaire werken gepubliceerd bij een uitgeverij. Je bent vrij op 12 oktober. Elke deelnemer kan maximaal 1 kortverhaal insturen.

 

De eerste selectie wordt gedaan door redacteurs van Kluger Hans en medewerkers van TOTAAL. Op 1 oktober wordt bekendgemaakt wie er bij de genomineerden zit.

 


De wedstrijd is afgelopen. Je kan niet meer deelnemen.

Deadline

Afgelopen


De wedstrijd is afgelopen. Je kan niet meer deelnemen.