test

Gebruikersnaam test

Teksten

Driptoliox

Bedrijfsomschrijving Driptoliox is een jonge onbestaande multinationale onderneming met een zeer succesvolle reputatie dankzij innovatieve commerciële projecten die dag en nacht wereldwijd worden gerealiseerd. Met een tomeloze inzet op werk, studie en onderzoek realiseerde dit bedrijf een omzet van 300 nihiljard in het eerste kwartaal van 2013. Het stelt in totaal 1,0000 mensen te werk. Voor hun nieuw project zoeken ze een medewerk(st)er die zal instaan voor de totale ontwikkeling, realisatie, ondersteuning, opvolging en eventuele modificaties ervan. Driptoliox ontwikkeld hiermee geen toekomstig toonaangevend product dat ze graag tegen eind 2013 op de markt willen brengen.   Functiebeschrijving Je start met een bescheiden concept en werkt dit zelfstandig uit tot een mondiaal commercieel succes. Alle mogelijke belemmeringen buig je deskundig om naar een positieve meerwaarde of elimineer je vakkundig en geeft daarbij de nodige feedback. Je bent verantwoordelijk voor alle technische, administratieve en commerciële taken die eigen zijn aan het project. Je werkt mee aan andere projecten tijdens de ontwikkelingsfase met als doel de kennisuitwisseling te optimaliseren.   Profiel Bachelor en master in de informatica en minstens 7 jaar ervaring met dergelijke realisaties. Je bent communicatief getalenteerd en spreekt en schrijft daardoor vloeiend Nederlands, Engels, Frans, Duits, Pools en Spaans. Bijkomende talen is een plus. Je bezit minstens twee Microsoft, Cisco, Oracle, VMWare, Linux, Citrix, en ITIL certificaten met daarnaast een grondige bewijsbare kennis van Novell, Redhat en Cloud technologie. Je bent een stressbestendige, zelfstandige, plichtbewuste, flexibele, werklustige, verantwoordelijke, leergierige, service-minded, gedisciplineerde, innovatieve, creatieve problem-solver met een hands-on mentaliteit en een analytische geest. Je bent gewend te werken onder immense druk met verschillende deadlines, ingewikkelde analyses en uitgebreide grafieken. Je bent bereid te werken in een full continue arbeids- en permanentie systeem inclusief thuis, nacht en weekendwerk. Je bent bereid jezelf op maandelijkse basis bij te scholen en gewend om ingewikkelde en nieuwe materie snel op te pikken en te gebruiken.   Aanbod Een voltijdse illusie met een boeiende, aangename, innovatieve, en dynamische werksfeer in een geglobaliseerde en spraakmakende organisatie waar een no-nonsense cultuur centraal staat met extensieve mogelijkheid tot zelfontwikkeling en doorgroeimogelijkheden. Een zeer aantrekkelijk pakket, aangevuld met extra voordelen en goede secundaire voorwaarden. Gratis burn-out en een calamiteuze werk/privé balans. Interim met optie ‘geen vast werk’ mits een uitstekende evaluatie   Herkent u zichzelf hierin? Mail dan uw cv, motivatiebrief, diploma en certificaten naar Driptoliox@gmail.com.

test
0 0

Opleiding

Publicaties

Prijzen