de vrouw met de i-phone7

11 sep. 2016 · 0 keer gelezen · 0 keer geliket

Puur biologisch gezien lukt het allemaal nog wel en kan ik perfect het onderscheid maken tussen mannen en vrouwen.

Ik begrijp het allemaal wel min of meer. 
Primaire geslachtskenmerken, eicellen, baarmoeder, borsten, bredere heupen....
Externe vrouwelijke geslachtsorganen...vlagina, eierstekken en menstruatie. 
Ik ben wat dat betreft goed geïnformeerd en ben helemaal mee met de vrouwelijke biologie anno 2016.
Om het anders te illustreren. Als er een me vrouw tussen 50 mannen passeert ik ze er met een grote waarschijnlijkheid wel zal kunnen uithalen. Hoewel met dat transgender gedoe is zelfs dat misschien al zelfoverschatting.  
Als me gevraagd wordt of ik "de vrouw" begrijp en inzicht heb in hoe ze denken, handelen
en voelen. Hoe ze blijten als ze willen lachen. Hoe ze overlopen van energie terwijl ze  dan net moe zouden moeten zijn en vice versa. Hoe ze zich verliezen in details en niet bezig zijn met waar het echt zou moeten over gaan ... Dan moet ik bekennen! Dan vertoont mijn kennis van de vrouw heel veel vergelijking met de whatsappskills van pak weg de man van Tollund. Op zulke moment waan ik me nog in mijn vertrouwde grot in Altamira waar een of andere gereïncarneerde Bill Gates een uiteenzetting komt doen over waarom de i-phone 7 het beste is wat ooit op de markt verschenen is.

<object id="__symantecPKIClientMessenger" style="display: none;" width="300" height="150" data-install-updates-user-configuration="true" data-supports-flavor-configuration="true" data-extension-version="0.5.0.161"></object>

<object id="__symantecPKIClientMessenger" style="display: none;" data-install-updates-user-configuration="true" data-supports-flavor-configuration="true" data-extension-version="0.5.0.161"></object>

Geraakt door deze tekst? Maak het hartje rood of deel de woorden met je vrienden.

Zo geef je mee een stem aan de woorden van deze schrijver.

11 sep. 2016 · 0 keer gelezen · 0 keer geliket