Fetish uit een doos

31 okt. 2016 · 12 keer gelezen · 0 keer geliket

Ik heb een dildo gekocht om de kunst van het masturberen te leren.

Op de doos staat LOVEHONEY in dikke roze letters.

Ik test hem vanavond voor het eerst.

Aan wie ik zal denken weet ik nog niet, waarschijnlijk niet aan mijn man.

Batterijen heb ik niet gekocht, dat hoeft naar het schijnt niet bij een dildo.

Ik heb even getwijfeld, maar een vibrator leek me toch te fake.

Een penis trilt ook niet minuten aan een stuk. Hoogstens enkele seconden misschien.

Neen, een penis pulseert in op- en neerwaartse stoten. Daarom is het een penis.

Bovendien was de dildo afgeprijsd. Voor 28,95 euro heb ik vanavond voor het eerst in zes weken weer eens goede seks. Als ik de verpakking mag geloven toch.

Die valt trouwens wat tegen nu ik thuis ben. Ik had meer tijd moeten nemen daarnet in de winkel. Ik koop niet elke dag een seksspeeltje. Vijf minuten om te kiezen en af te rekenen is niet veel. Het kan ook liggen aan de plaatsvervangende schaamte die mij tijdens mijn aankoop overviel.

De man voor mij aan de kassa had een fetish. Dat hij daar stond omdat de toonbank hem opwond, had ik pas door toen de verkoopster mij wenkte en hem vriendelijk verzocht plaats te maken.

Hij schuurde nog snel zijn onderbuik tegen de glazen zijkant en verdween vervolgens achter een rek dvd’s vol parafilieën.

De twee meiden achter mij die met enkele attributen, zogezegd voor een vrijgezellenparty, stonden te zwaaien maakten het nog gênanter. 'Strapon' en 'Futaner' hoorde ik hen giechelen.

Ik was opgelucht toen ik weer buiten stond.

 

Uit de doos lijkt hij langer.

Hij heeft blijkbaar ook een zuignap.

Dat betekent dat, als ik hem optimaal wil gebruiken, op zoek moet naar iets om hem tegenaan te kleven.

Onze slaapkamer heeft geen gladde ondergrond. De badkamer is geen optie, die is vandaag nog gepoetst.

De woonkamer dan maar. Vanavond ben ik toch alleen.

Ik spuug zo hard ik kan op de onderkant en plof hem in het midden van de tafel.

Hij wiebelt van links naar rechts, maar blijft overeind.

Gehurkt schuif ik een 6 inch siliconen dildo zo diep als ik kan in mij.

Stel je voor dat mijn man nu binnenkwam. Ik probeer de gedachte te verdringen, alsook die van mijn ongeschoren bikinilijn.

Ik plaats mijn handen voor mij uit, krom mijn rug zo ver ik kan. Vervolgens kantel ik mijn bekken en begin op en neer te bewegen.

Op de een of andere manier slaag ik erin om pulserende penisbewegingen na te bootsen.

Ik voel het aan een opkomend orgasme.

Alsof er iets in mijn hoofd knapt duw ik plots mijn knieën tegen elkaar en wacht…

In een flits zie ik een man en een toonbank.

Ik veer recht en trek de dildo weg.

Voor ik het weet sta ik voor het tafelblad.

Het harde hout tegen mijn schaambeen windt mij op.

De kwast op de rand die ik met mijn gedrup groter lijk te maken,  geiler.

Ik doe het zonder nadenken.

Duw mijn vagina tegen de hoek, wrijf steeds wilder in op- en neerwaartse bewegingen. Harder, harder, nog, harder, nog, nog, nog…

Bij iedere kreun neuk ik de tafel tegen de muur.

‘Ik kom.’ gil ik.

Er liggen scherven op de grond.

Ik ruim ze op.

Als Filip mij morgen vraagt wat er met onze trouwfoto is gebeurd zeg ik dat hij van de muur viel tijdens het afstoffen.

Vrouw-zijn is een kunst die je niet kunt leren.

Masturberen daarentegen…

Geraakt door deze tekst? Maak het hartje rood of deel de woorden met je vrienden.

Zo geef je mee een stem aan de woorden van deze schrijver.

31 okt. 2016 · 12 keer gelezen · 0 keer geliket