Mark

28 nov. 2016 · 1 keer gelezen · 1 keer geliket

Dat het niet eerlijk is. Daar blijf ik bij. Het laat me niet los, ik wil graag gezien worden, punt. Ik moet en zal liefde kennen maar ik vind het niet. Ik smacht er naar, zoek het overal en krijg niets. Bij jou dacht ik het misschien gevonden te hebben, bij jou dacht ik me ooit veilig te kunnen voelen. Ik zag je al verliefd naar me lachen, ik voelde je al zacht en warm tegen me aankruipen. Het was alsof ik mijn arm uitstrekte om een mooie bel te raken, die uiteenspatte recht in mijn gezicht. En de zeep irriteert mijn ogen. Ik wil het eruit wrijven, maar langzaam dringt het binnen. Jij dringt binnen in mijn hoofd en ik kan me er niet tegen verzetten, ik onderga je gewoon, ik luister. Het kan zo fijn zijn om je gewoon even te laten gaan en niet na te denken over de gevolgen. Ik wou je zo graag leren kennen, ik wou zo graag een kans om je graag te zien en gelukkig te maken. Ik kan dat nog steeds, help me gewoon om vol te houden en duw me niet zo weg. Hou me vast, want dat heb ik nodig. Hou me vast en geef me al je liefde. Hou me vast en hou van me. Hou van me, alsjeblieft?

Geraakt door deze tekst? Maak het hartje rood of deel de woorden met je vrienden.

Zo geef je mee een stem aan de woorden van deze schrijver.

28 nov. 2016 · 1 keer gelezen · 1 keer geliket