Vloeiende gedachte

CHRISSY
21 nov. 2017 · 0 keer gelezen · 0 keer geliket

5 Minuten een vloeiende gedachtegang.

 

Niet denken Chrissy, schrijven is de boodschap voor de volgende 5 minuten. Drie kernwoorden, Barbie, huis en mama. Wat leuk om je pen gewoon vast te houden en de beweging van letters en woorden te vormen, zonder er uiteraard bij stil te staan over wat je gaat denken en schrijven.

Het komt er gewoon uit, gelijk een vleesmachine verse bloedworst draait. Ik ben hier alleszins niet in getraind maar als kind vertoefde ik regelmatig in een fantastische fantasiewereld.

Ik kon uren amuserend samen met mijn langharige Barbie genieten van mijn verhaal in haar minihuisje. De ingebouwde jacuzzi en de moderne keuken gaven de realiteit van het leven weer.

In de ruime bedstede met aan de muur een mooi gevormde spiegel was er us-time.

Haren borstelen, krullen draaien, uiteindelijk leer je wel wat bij uit je kinderjaren.

Deed zelfs mijn mama en grootmoeder hun wekelijkse mise-en-plis.

Misschien is deze fantastische fantasiewereld voor mij “nooit” overgegaan.

 

Voilà se ,  ze zijn over.(mijn 5 minuten)

Groetjes

Geraakt door deze tekst? Maak het hartje rood of deel de woorden met je vrienden.

Zo geef je mee een stem aan de woorden van deze schrijver.

CHRISSY
21 nov. 2017 · 0 keer gelezen · 0 keer geliket