de geassocieerde notarissen Tafel en Stoel

26 feb. 2020 · 4 keer gelezen · 0 keer geliket

’s Avonds schilderde ik uit frustratie een kunstwerkje ‘de geldvreters’ naar aanleiding van het schrijven van de geassocieerde notarissen Bram Tafel en Cor Stoel. Er werd mij gezegd dat die graag golven. Ze kennen ook het verschil niet tussen tantes en oma’s. Links op hun brief met als referentie DK/9726 stonden hun zeven bankrekeningnummers (Belfius, BNP Parisbas Fortis, KBC, Crelan, ING, Nagelmackers, en AXA). Ik voelde me meteen in de zak gezet. Helaas was dat de tweede maal die dag. Bij bandencentrale Vulco gaf de oudere man in blauwe overall, die nooit stil kan zitten en  twee pakjes Bastos per dag rookt, een ietwat dwaze indruk. Hij heeft nochtans genoeg in huis om Q Team, bandencentrale Donckers, en zelfs Auto5 ongerust te maken, maar vandaag dus niet. Om 09.47 betaalde ik zevenentwintig euro voor een prul. Om 10.11 zeeg de man in elkaar en stierf.  Weer een nalatenschapsdossier voor de geassocieerde notarissen Tafel en Stoel. Met achtingsvolle groeten.

Geraakt door deze tekst? Maak het hartje rood of deel de woorden met je vrienden.

Zo geef je mee een stem aan de woorden van deze schrijver.

26 feb. 2020 · 4 keer gelezen · 0 keer geliket