Niet-geselecteerd en onbemind

14 mei 2020 · 16 keer gelezen · 0 keer geliket

In kleine instellingen roepen mensen om nieuwere instellingen.
Verwijderd van een vaste globe onder de voeten verwijderen ze handen en houden groter wordende foetussen tussen de benen stil.
Hier wordt gecommuniceerd. 
Hier wordt verwijderd en niet aangeraakt. Come on come on come on come on —
— and touch meeeeeee bb 
Jim zou gezegd hebben Jim would've said

vrij vertaald uit Engels en of er een andere alien soort zou verschijnen die al
mijn problemen voor me oplost zegt u?
Neen, niet dat ze niet bestaan, maar je kan maar beter jezelf helpen. 

Alien taal: ach Madeline kun jij sich niecht verstopfen?

Ik: Bullshit, Madeline is een vriendin van mij uit de 21e eeuw. 
Dat hadden we al langer kunnen weten. Langer als in: uitgerekt: 22e eeuw, toekomst -terugblik-geschiedschrijving.

Geen nieuwe Machdeline vom Rümsbrande in een kasteel. Wel:
een kasteel een instelling een instituut. Mensen die niet van zichzelf houden, reïncarneren als zichzelf en worden opnieuw bemind en vooral: bemand.
Zij spreken een vlot taaltje, dat voor henzelf andere tekens betekent dan ... voor... henzelf?
Zoiets dus. 

Reïncarnatie transformatie = ongeluk naar verlicht. Je moet het maar doen.
En 
Ik kan het weten. Ikzelf kwam van die dimensie naar deze dimensie.
Jammer genoeg werd ik (nog) niet geselecteerd.

Geraakt door deze tekst? Maak het hartje rood of deel de woorden met je vrienden.

Zo geef je mee een stem aan de woorden van deze schrijver.

14 mei 2020 · 16 keer gelezen · 0 keer geliket