Actie of reactie?

Reen
4 mei 2016 · 0 keer gelezen · 0 keer geliket

Actie of reactie?

 

Beste bewoner, industriële partner,

 

Heb je last van irritatie aan je luchtwegen? Hou je al je adem in voor de gevolgen van de aankomende hitte? Niet nodig, je kan deze ongemakken vermijden. De oplossing is eenvoudig: blijf binnen en laat je auto in de garage staan. Zo komt er minder of geen ozon in de atmosfeer en je longen. Geen hoest of smog zal jou of je medemens ziek maken.

Wordt aan deze oproep geen gehoor gegeven of verslechteren de klimatologische omstandigheden, dan heeft de gemeente geen andere keuze dan het gemotoriseerd verkeer bij wet te reduceren of zelfs verbieden. Overtredingen zullen dan beboet worden.

 

Bedankt voor de medewerking.

 

Met vriendelijke groeten,

 

De gemeenteraad van Mollegem

Geraakt door deze tekst? Maak het hartje rood of deel de woorden met je vrienden.

Zo geef je mee een stem aan de woorden van deze schrijver.

Reen
4 mei 2016 · 0 keer gelezen · 0 keer geliket