Beste bewoner van Mollegem,
De gemeenteraad van Mollegem vraagt aan de automobilisten de wagen zoveel mogelijk thuis te laten de komende dagen. De weersvoorspellingen geven immers een verhoogde ozon concentratie aan.
De patiënten met ernstige luchtwegeninfecties worden aangeraden tijdelijk thuis te blijven.
Wij hopen op uw medewerking. Indien u deze maatregel niet opvolgt of indien de omstandigheden verslechteren dan zal de gemeente zich verplicht voelen het gebruik van de wagen te verbieden zodat de uitstoot van schadelijke stoffen beperkt wordt.
Ook aan de industrie wordt gevraagd om deel te nemen aan deze veiligheidsactie.
Wij danken u voor uw medewerkingen aan deze veilighiedsactie.
Met vriendelijke groeten,
De leden van de gemeenterraad