DE SLAAF IN ONS ALLEMAAL

31 mrt 2015 · 0 keer gelezen · 0 keer geliket

17 Augsutus herdenken wij de opstand van de slaaf Tula

Hebben we niet allemaal een beetje van Tula in ons?

De één zit gevangen in zijn relatie

Wil meer vrijheid

De ander is niet meer tevreden met haar werk

Zoekt een andere levensvulling

Haar buurvrouw wil verhuizen

Omdat er teveel sociale controle is in haar omgeving

Haar zoon wil van studie veranderen

Want hij gaat niet meer met plezier naar school 

Zijn vriend wil terugaan naar Curacao 

Omdat Nederlanders volgens hem niet van donkere mensen houden

Jij en ik: welk deel van ons lijkt op Tula?

Dankzij Tula leer ik om meer voor mezelf op te komen

Het is aan jou om te bekijken waar jij je van wilt vrijmaken.  

Geraakt door deze tekst? Maak het hartje rood of deel de woorden met je vrienden.

Zo geef je mee een stem aan de woorden van deze schrijver.

31 mrt 2015 · 0 keer gelezen · 0 keer geliket