Kom binnen in mijn gedicht.

18 jun 2015 · 0 keer gelezen · 1 keer geliket

Ik wachtte al op jullie komst.

Zet U, mensen, op een stoel

en laat ons een dialoog beginnen.

Met elkaar een gesprek van meer

dan 3 minuten over poëzie,

over nieuwe bundels die de kamer vullen

met 'elentric die vonken geeft'

zonder intellectuele interpretaties

maar met gevoel, met kleine pauzes

om te ademen, te luisteren.

Laat ons drinken van de plas inkt

en klinken op de vrijheid om zich te

uiten zonder één druppel bloed.

Geraakt door deze tekst? Maak het hartje rood of deel de woorden met je vrienden.

Zo geef je mee een stem aan de woorden van deze schrijver.

18 jun 2015 · 0 keer gelezen · 1 keer geliket