Acerta is mijn kinderbijslagfonds. Ik contacteer hen alleen als er iets fout loopt met mijn dossier kinderbijslag. Of als ik vragen heb : er verandert iets in mijn gezin, wat nu ? hoe ontvang ik zoveel mogelijk kinderbijslag ? ik heb een document van Acerta ontvangen en wat moet ik daarmee doen ? waarom heb ik minder kinderbijslag ontvangen ?
Geraakt door deze tekst? Maak het hartje rood of deel de woorden met je vrienden.
Zo geef je mee een stem aan de woorden van deze schrijver.