Tip van de week

Mijn Azertyfactor: het boek

Dit platform is al meer dan vijf jaar de vrijhaven voor pennenvoerders. Dat succes goten we in het boek ‘Mijn Azertyfactor. Aan de slag met schrijftalent.' Deze eigenzinnige bloemlezing met opdrachten om je eigen schrijfspier te trainen is het ideale cadeau voor lettervreters.

Het is niet zomaar een bundel, maar een origineel doe-boek met een eigenzinnige selectie van 25 teksten die in die eerste vijf jaar ‘tip van de week’ waren op Azertyfactor. 

Deze jubileumeditie bundelt het beste, meest markante of opvallende uit vijf jaar kansenplatform Azertyfactor. Vitalski stelde de bloemlezing samen en voorzag elke tekst van scherpzinnige feedback. Ook Christophe Vekeman, Anne Provoost, Heidi Lenaerts en Elvis Peeters voorzien hun commentaar. 

In het boek zijn teksten opgenomen van:

akim a.j. willems, Femke Vindevogel, Goedele Billen, Christine Van den Hove, Marijke Scholten, Ghetina Rens, Sofie Strubbe, Samuel Derous, Leen Raats, Ingemar Spelmans, Paula Dumont, Gert Vanlerberghe, Thomas Jacques, Ulrike Burki, Iris Wynants, Le Claire, Kathleen Verbiest, Ingrid Strobbe, Maarten Verhelst, Cara Jacobs, Shari Van Goethem, Gitta Van Reeth, Sascha Beernaert, Felix Sandon en Steven Verbeeck.

De tipgevers zijn:

Liz Corthals, An Leenders, Elisabeth Marain, Luuk Gruwez, Johan de Boose, Elvis Peeters, David Troch, Marc Cloostermans, Diane Broeckhoven, Annemarie Estor, Isabel Hessel, Judith Anaf, Anne Provoost, Peter Holvoet-Hanssen, Christophe Vekeman, Rudy Vanschoonbeek, Han van der Vegt, Dimitri Bontenakel, Stijn Vranken, Roderik Six, Heidi Lenaerts en Patricia De Landtsheer.

 

Het boek kopen kan gewoon hier.