10 jaar Dans! Dichter! Dans! - Later- Open Call

Dagen
46
Uren
22
Min
36
Sec
46

Omschrijving

In het voorjaar van 2025 vieren we ons 10-jarig bestaan in De Roma.

Om van deze jubileumeditie één groot, creatief feest te maken, lanceren we vanaf 2 oktober een open call gericht aan alle literaire makers die willen experimenteren met een groep jonge muzikanten. We zoeken specifiek artiesten die de open mic’s zijn ontgroeid, maar de weg naar grote podia nog niet hebben gevonden. De geselecteerde deelnemers doorlopen een artistiek traject onder begeleiding van professionele coaches.  

Het resultaat is voor iedereen te bewonderen op een feestelijk spektakel op 17 april in De Roma. Verwacht je die avond aan wat je gewend bent van Dans! Dichter! Dans!: muzikale spoken word improvisaties met een veelzijdig muzikantencollectief, verrassende bands, en nog veel meer. Kortom, een heerlijke avond waarop we samen dansen op de tonen van muzikale poëzie!

Dans! Dichter! Dans! groeide in tien jaar tijd uit van een studentenfuif met dichters, muzikanten en dj’s ergens achterin een rokerig café tot een niet te missen volwaardig literair-muzikaal feest dat kan schitteren in De Roma.

Deadline

1 dec 2024


Details

Prijs Coachingtraject + Optreden in De Roma + 500€

Georganiseerd door Dans! Dichter! Dans! VZW