Het Bankje

Omschrijving

Met ‘Het Bankje’ gingen Creatief Schrijven vzw, OPENDOEK en Kunstwerkt op zoek naar originele dialogen die zich afspeelden tussen twee mensen op een bankje. We ontvingen maar liefst 242 inzendigen. Na rijp beraad selecteerden vakjuryleden Pascale Platel en Daan Pleumeekers 20 laureaten. Hun teksten worden door acteurs gespeeld en ingeblikt als podcasts. Beeldend kunstenaars maken er een een 'beeld' bij. In de zomer zijn ze te beluisteren via een QR-code op bankjes in meer dan 100 gemeenten.

De 20 winnnaars zijn (in willekeurige volgorde): 

Nine Van Haute, Coralie Morisse, Bea Graansma, Guido Devos, Kurt Velghe, Silke Jaminé, Rob Boudestein, Eve Renders, Sascha Beernaert, Johnny Bollé, Dieter Santy, Jessy Hamvas, Kristien Vlayen, Lisa Moyens, Lisa Marechal, Scrolan De Schutter, Gert Vreys, Wim De Vos, Joséphine Vandekerckhove en Yannick S'Jongers.
Van harte gefeliciteerd! Zij ontvangen ook een boekenbon t.w.v. 50 euro. 


Blijf op de hoogte 

Wil je op de hoogte blijven? Houd de website van OPENDOEK in de gaten. 

 

 


De wedstrijd is afgelopen. Je kan niet meer deelnemen.

Deadline

Afgelopen


Details

Prijs opname van dialoog in podcast en boekenbon t.w.v. 50 euro

Georganiseerd door Creatief Schrijven vzw i.s.m. Opendoek en Kunstwerkt


De wedstrijd is afgelopen. Je kan niet meer deelnemen.