Literair spreekuur Schrijfdag 2021

Omschrijving

Wil je feedback op je literaire tekst? Op de Schrijfdag, het festival van het geschreven woord, geven auteurs en schrijfdocenten die graag. Tijdens het Literair spreekuur zit je online samen met een deskundige die je op mogelijke werkpunten wijst en je met concrete tips verder op weg helpt.

De Schrijfdag vindt plaats op zaterdag 24 april, online. Het volledige programma ontdek je vanaf 19 maart op schrijfdag.be

  

Hoe schrijf je je in voor het Literair spreekuur?

1. Koop je ticket voor de Schrijfdag vanaf 19 maart op www.schrijfdag.be. Duid op je inschrijvingsformulier aan dat je een literair spreekuur wenst. 

2. Stuur je tekst uiterlijk 15 april hier in. Je tekst telt maximaal 5 A4 pagina’s (proza, poëzie, non-fictie). Controleer zeker in Word of je tekst de toegestane lengte niet overschrijdt vooraleer je deelneemt. 

3. Vul bij de extra vraag die je ziet verschijnen als je jouw tekst oplaadt, het genre in zoals bijvoorbeeld: kort verhaal, poëzie, non-fictie, columns, kinder- en jeugdliteratuur, enz. 

 

Na 20 april brengen we je persoonlijk op de hoogte over het juiste tijdstip van het spreekuur op de Schrijfdag.


De wedstrijd is afgelopen. Je kan niet meer deelnemen.

Deadline

Afgelopen


Details

Prijs feedback op de Schrijfdag

Georganiseerd door Creatief Schrijven


De wedstrijd is afgelopen. Je kan niet meer deelnemen.