Open Call Ten Zuiden van het Middaguur
Omschrijving
"Ten Zuiden van het Middaguur" is een gloednieuw literair en artistiek tijdschrift.
We zijn op zoek naar makers die werken met woorden, fotografen, tekenaars... Kortom naar kunstenaars die zich bewegen tussen woord en beeld en een creatie willen maken geïnspireerd door een bepaalde plek.
De selectie gebeurt op basis van je portfolio (max 2 A4). Vertel ons wie je bent, wat je doet en waarom je wil deelnemen en mail dit naar TenZuidenvanhetMiddaguur@gmail.com
Meer info op
facebookpagina Ten Zuiden Het Middaguur
instagram ten_zuiden_van_het_middaguur
Regels
Maximaal één inzending per deelnemer. Een inzending van meerdere deelnemers is mogelijk.
De inzending betaat uit max 2 A4
Vermeld als onderwerp van de e-mail: Portfolio voor het Openingsnummer "Ten Zuiden van het Middaguur"
Het gaat om oorspronkelijk werk dat in de Nedelandse taal is geschreven.
De vakjury bestaat uit twee medewerkers van het tijdschrijft en Peter Holvoet-Hanssen. De beslissing van de jury is zonder verhaal.
Elke deelnemer geeft Ten Zuiden van het Middaguur de toestemming tot publicatie in haar tijdschrift, met naamsvermelding van de teksten/beelden van de geselecteerde werken die gemaakt werden mbt de gekozen locatie.
Elke deelnemer verklaart zich door zijn inzending akkoord met het wedstrijdreglement.
De organisatoren hebben het recht om de wedstrijd aan te passen of te annuleren als de omstandigheden dit vereisen. Zij wijzen elke aansprakelijkheid hieromtrent af.
Bij vaststelling van misbruik, misleiding of fraude behouden de organisatoren het recht om de betrokken deelnemer(s) te schrappen uit de deelnemerslijst. Tegen deze beslissing is geen beroep mogelijk.
Deelnemers hebben te allen tijde het recht hun persoonsgegevens in te zien, aan te passen of te laten verwijderen.