Open Call - Zet mij in CC

Omschrijving

CC De Herbakker blaast dertig kaarsjes uit. Dat willen we vieren. Met jou in (het) CC! 

Voor wie?

  • Ie-de-reen  
  • Liefhebber of professional 
  • Verenigingen, collectieven of individueel 


Wat?

  • CC De Herbakker viert 30x30x30. Op zaterdag 13 en zondag 14 januari 2024 opent het gerenoveerde cultuurcentrum de deuren met een verjaardagsfeest voor zijn 30-jarig bestaan. We brengen het gebouw tot leven en nemen het publiek mee op sleeptouw waarbij alle hoeken en kantjes in de kijker worden gezet. 
  • Het doel? Een gevarieerd, multidisciplinair en uitdagend programma van 30 activiteiten van minimum 30 minuten gedurende 30 uur. De activiteiten vinden doorlopend en naast elkaar plaats. 
  • Jouw act/activiteit duurt minimum 30 minuten. Jouw concept meerdere keren tonen? Dat kan!
  • Je toont jouw act/ontwikkelt jouw activiteit in een specifieke ruimte in het CC (van de loges tot de toiletten, van de scène tot de coulissen, …). Alle ruimtes mogen benut worden. 

Hoe?

  • Dien je idee in via www.ccdeherbakker.be tot en met 15 augustus.  
  • Een werkgroep selecteert de ingediende voorstellen en stelt daaruit een programma samen van 30 activiteiten. In september worden de geselecteerde kandidaten uitgenodigd voor een gesprek. Het cultuurcentrum streeft ernaar zoveel mogelijk mensen een plek te kunnen geven.  

Regels

Dien je idee in via www.ccdeherbakker.be tot en met 15 augustus.  
Een werkgroep selecteert de ingediende voorstellen en stelt daaruit een programma samen van 30 activiteiten. In september worden de geselecteerde kandidaten uitgenodigd voor een gesprek. Het cultuurcentrum streeft ernaar zoveel mogelijk mensen een plek te kunnen geven. 

Deadline

Afgelopen


Details

Prijs Een plekje tijdens het openingsweekend van CC De Herbakker

Georganiseerd door Cultuurcentrum De Herbakker