Oproep Kluger Hans #39 ‘Algoritmes’

Omschrijving

Voor het herfstnummer gaan we op zoek naar de grenzen en mogelijkheden die algoritmes  ons en de literatuur bieden.
Kan een algoritme ons sneller doorgronden dan wijzelf? Is denken de menselijke activiteit bij uitstek? Hoe lang duurt het nog voor een een quantumcomputer zelfstandig een ‘Hamlet’ schrijft of herschrijft? Leren machines de finesses van humor en sarcasme en worden ze zo interessantere gesprekspartners?

We verwelkomen zowel bijdragen door schrijvers van biologische oorsprong als schrijvers van artificiële oorsprong.

 

Stuur je bijdrage HIER in

Regels

Kan iedereen een tekst insturen?
Omdat we resoluut inzetten op opkomend talent, publiceren we enkel teksten van auteurs die niet meer dan drie boeken of bundels op hun conto hebben staan.

Aan welke criteria moet mijn tekst voldoen?
Je inzending is niet langer dan tien pagina’s proza of tien gedichten. Ook mag je tekst nog niet eerder gepubliceerd zijn.

Wanneer krijg ik te horen of mijn tekst gepubliceerd wordt?
In mei contacteren we alle auteurs die een tekst inzonden voor ons voorjaarsnummer. Auteurs die een tekst inzonden voor ons najaarsnummer, kunnen in oktober een bericht verwachten.

Deadline

Afgelopen


Details

Prijs Publicatie in Kluger Hans #39

Georganiseerd door Kluger Hans