Oproep Scheurkalender Sprekende Ezels 2024 - deadline verlengd

Omschrijving

De Sprekende Ezels, het maandelijkse open podium onder de vleugels van Creatief Schrijven vzw, bracht al vier scheurkalenders op de markt. Dit met hulp van telkens meer dan honderd dichters, tekenaars en fotografen en natuurlijk ook de hulp van fantastische vormgever(s) die dat allemaal tot één geheel hebben gesmeed. Om de vormgevers een volgende nerveuze breakdown te besparen en de scheurkalender tijdig in de winkels te krijgen, doen we nu al een oproep voor de kalender van 2024. 

Stond je zelf al eens op één van de podia van De Sprekende Ezels? Of ga je dat binnenkort doen? Dan is jouw bijdrage voor de kalender welkom. 

Heb je één of meerdere gedichten, tekeningen, foto’s, rebussen, of wat dan ook waarvan je vindt dat het in onze scheurkalender thuishoort? 

Hou je dan niet in. Laat je gaan en stuur ons je beste bijdrage! 

Om ons te behoeden voor zenuwinzinkingen vragen we je om deze praktische richtlijnen te volgen: 

Praktisch

Deadline: verschuift van 15 naar 25 juni 2023! Laatste kans! 

Opmaak:

  • enkel Word documenten
  • alles in 1 document
  • onder elke aparte tekst (opnieuw!!) je naam
  • geen onnodige witregels
  • max 30 regels per gedicht/tekst.
  • max +/- 70 tekens / regel
  • goed nalezen aub

Instructies beeld

  • formaat 10cm breed x 15cm hoog, op 300 dpi
  • bestandsformaat: .jpeg of .png
  • bestandsnaam: volgnummer <spatie> volledige naam  (bv: 1 bert lezy.jpeg)

Digitaal sturen naar: sprekendeezelskalender@gmail.com 

Scheurkalender Sprekende Ezels 2023

Het jaar is ondertussen al gevorderd, maar er zijn nog wel een aantal maanden te gaan waarin je kan genieten van de originele teksten en tekeningen in de Scheurkalender van 2023! 

Bovendien staat deze vanaf nu voor de helft van de prijs te koop. 15 ipv 30 euro! 

Voor een prikje bewonder je voor de meer dan 250 resterende dagen elke dag een vers kunstwerk aan je muur. Aarzel niet en gun jezelf wat pret.

Koop De Sprekende Ezels A!manak 2023 hier.

Regels

  • Opperezels Stijn Vranken en Jan Ducheyne stellen de kalender samen en maken een weloverwogen selectie. 
  • Als je werk opgenomen wordt in de kalender, ontvang je 1 gratis exemplaar. 
  • Uiterlijk midden oktober 2023 verneem je of je werk al dan niet opgenomen wordt. 
Deadline

Afgelopen


Details

Prijs Publicatie in de scheurkalender

Georganiseerd door De Sprekende Ezels onder de vleugels van Creatief Schrijven vzw


Genres