REVEIL 2021: verlies en hoop

Omschrijving

Reveil wil onze rouwcultuur warmer maken. Met muziek, poëzie, beeld, dans en levensverhalen. Dit doen ze onder andere op 1 november met ingetogen Reveilmomenten op meer dan 100 Vlaamse begraafplaatsen maar ook met een bundel.

Reveil gaat ook dit jaar op zoek naar verhalen en gedichten. Grote verhalen over kleine mensen. Vergeten verhalen die niet vergeten mogen worden. Gedichten en proza over rouw, verlies, maar ook hoop.

Woordkunstenaars kunnen terug aan de slag met het thema 'rouw' - Reveil kijkt er erg naar uit om jouw teksten te lezen! Maximaal 3 creaties toegelaten per deelnemer. Je kan maar één tekst opladen, plak daarom alle teksten in één tekstveld. 

Verhalen, poëzie, proza: woordkunst is welkom in de breedste zin van het woord.

Uit alle ingezonden teksten zullen er een aantal worden geselecteerd die ze een plaatsje geven in het Reveilboek.

De absolute deadline is woensdag 30 juni


De wedstrijd is afgelopen. Je kan niet meer deelnemen.

Deadline

Afgelopen


Details

Prijs publicatie in het reveilboek tussen het werk van een aantal professionele auteurs.

Georganiseerd door Reveil vzw


De wedstrijd is afgelopen. Je kan niet meer deelnemen.