Schrijven tegen corona

Omschrijving

Een journalist en schrijfliefhebber uit Deurne, Seven, lanceerde onlangs een fijne oproep die wij vanuit Creatief Schrijven graag mee ondersteunen. 

“In deze coronacrisis worden kleine dingen plots belangrijk. Steunbetuigingen doen goed en allerhande initiatieven -als positieve lentebloesems- verrijzen. Daarom wil ik jullie mijn suggestie voorstellen: wij schrijven tegen corona!

Op sociale media heb ik gemerkt dat heel wat mensen in de pen zijn gekropen. Positieve zinnen passeren, veel hoopvolle woorden. Ik stel voor deze allemaal te bundelen in een boek. Een soort terugblik voor na de coronacrisis. Uiteraard kan ik dit niet alleen, daarom reken ik op ieders bijdrage.” 

Schrijf mee

Klim in je pen en doe mee. 
Zend jouw gedicht, verhaal, column, (zorg)brief of quote over deze crisis hier in en maak kans op publicatie in het boek.

Je inzending is maximaal twee A4’s lang. 

De uiteindelijke bedoeling is om het boek te koop aan te bieden en de opbrengst weg te schenken aan organisaties die momenteel hard aan het werk zijn om het virus te overwinnen.


Facebookgroep ‘Wij schrijven verbindend tegen corona’

Wil je contacten leggen met andere schrijvers die deelnemen aan deze actie?
Meld je aan bij de Facebookgroep ‘Wij schrijven verbindend tegen corona’


De wedstrijd is afgelopen. Je kan niet meer deelnemen.

Deadline

Afgelopen


Details

Prijs publicatie in een boek

Georganiseerd door Seven i.s.m. Creatief Schrijven


De wedstrijd is afgelopen. Je kan niet meer deelnemen.