Spreekuur Schrijfdag 2023

Omschrijving

Wil je feedback op je poëzie, proza, theatertekst of non-fictiewerk? Of op je sollicitatiebrief voor je nieuwe job? Op de Schrijfdag, het festival van het geschreven woord, geven auteurs en schrijfdocenten die graag. Tijdens het spreekuur zit je samen met een deskundige die je op mogelijke werkpunten wijst en je met concrete tips verder op weg helpt.

De Schrijfdag vindt plaats op zaterdag 29 april. Het volledige programma ontdek je op schrijfdag.be

Dien hier alleen je tekst in nadat je een ticket voor het Spreekuur op de Schrijfdag kocht. 


Hoe schrijf je je in voor het Spreekuur?

1. Koop je ticket voor de Schrijfdag op www.schrijfdag.be. Duid op je inschrijvingsformulier aan dat je een Spreekuur wenst. (Je kan slechts één Spreekuur boeken.)


2. Stuur je tekst uiterlijk 8 april hier in. Je tekst telt maximaal 5 A4 pagina’s in lettergrootte 12 (proza, poëzie, non-fictie). Controleer zeker in Word of je tekst de toegestane lengte niet overschrijdt vooraleer je deelneemt. 


3. Vul bij de extra vraag die je ziet verschijnen als je jouw tekst oplaadt, het genre in zoals bijvoorbeeld: proza (kort verhaal, hoofdstuk roman, ...), poëzie, non-fictie, zakelijke tekst, young adult, enz. 

Na 20 april brengen we je persoonlijk op de hoogte over het juiste tijdstip van het Spreekuur op de Schrijfdag. Bij de planning houden we rekening met je de andere activiteiten waarvoor je inschreef die dag.


De wedstrijd is afgelopen. Je kan niet meer deelnemen.

Deadline

Afgelopen


Details

Prijs Spreekuur met een deskundige die je op mogelijke werkpunten wijst en je met concrete tips verder op weg helpt.

Georganiseerd door Creatief Schrijven vzw


De wedstrijd is afgelopen. Je kan niet meer deelnemen.