Tekst tot tattoo

Omschrijving

Al vele jaren strijkt Creatief Schrijven vzw geregeld neer op evenementen met het initiatief Woordsculpturen. Bodypainters beschrijven festivalgangers of toevallige passanten met een streepje poëzie en maken van hen literaire sculpturen. Ons tekstbestand voor dit initiatief is aan een update toe. Daarom zoeken we nieuwe parels. 


Altijd al met je woorden heel dicht op het vel van iemand willen zitten? 

Grijp dan je kans en klim in je pen. 

Wat zoeken we precies? 

  • Een zin, regel van maximaal 5 woorden, die leuk is als tattoo; een zin die mensen graag op hun vel willen hebben. 
  • We zoeken zowel zinnen om volwassen mee te tatoeëren, als om kinderen hun armen of benen mee te versieren. 
  • 3 inzendingen per persoon zijn mogelijk. Deze inzendingen doe je tegelijkertijd. Het is dus niet mogelijk om eerst één, volgende week nog één en vervolgens nog een derde inzending te doen. De drie inzendingen doe je op hetzelfde moment. 

 


De wedstrijd is afgelopen. Je kan niet meer deelnemen.

Deadline

Afgelopen


Details

Prijs Publicatie in een boekje en je tekst die een nieuw leven gaat leiden op het vel van iemand anders.

Georganiseerd door Creatief Schrijven vzw


Genres


De wedstrijd is afgelopen. Je kan niet meer deelnemen.