Vijf minuten

Omschrijving

Meer hoeft het soms niet te zijn om het verdere verloop van je dag of zelfs van je leven te bepalen. Die enkele minuten te vroeg of te laat kunnen alles veranderen.

Hoe je vijf minuten ervaart, is voor iedereen anders. De tijd kan voorbijvliegen of gaat net tergend traag vooruit. Hoeveel gedachten kan een mens hebben gedurende die luttele 300 seconden? Of hoe zou iemand anders jouw vijf minuten opnieuw vertellen?

Wat komt er in je op bij de woorden 'Vijf minuten'?

 


Opdracht

Schrijf een kortverhaal met als thema 'Vijf minuten'. Je inzending telt minimum 500 en maximum 1000 woorden.

 


Wat kan je winnen?

De twintig beste kortverhalen worden gepubliceerd in de uitgave 'Vijf minuten'. Iedere winnaar ontvangt bovendien een exemplaar van deze publicatie.

 


Hoe neem je deel?

Bezorg ons jouw verhaal via dit platform, uiterlijk op 30 september 2021.

De winnaars worden op 15 oktober 2021 op de hoogte gebracht.


De wedstrijd is afgelopen. Je kan niet meer deelnemen.

Deadline

Afgelopen


Details

Prijs Alle winnende verhalen worden gebundeld en gepubliceerd in de uitgave 'Vijf minuten'

Georganiseerd door Uitgeverij Inkt


De wedstrijd is afgelopen. Je kan niet meer deelnemen.