Winterwensen

Omschrijving

Het is winter, het sneeuwt en mensen kuieren op de Gitschotellei. De koude wind bevriest de botten, maar de prachtige winterwensen die op elk winkelraam staan geschreven, brengen warmte in hun harten. Ben jij het die een van deze winterwensen heeft geschreven?


Samen met de winkeliersvereniging van de Gitschotellei zijn wij op zoek naar hartverwarmende teksten die in de donkerste dagen van het jaar voor lichtpuntjes zorgen en een laagje wintervreugde op de winkelramen leggen. Deze wensen zijn het liefst gerelateerd aan de waren die de winkels verkopen. 


Wij zoeken dus korte winterwensen van max. 12 woorden voor een bakker, beenhouwer, opticien, speelgoedwinkel, fietsenwinkel, bloemenwinkel, apotheek, café en restaurant. Wil jij jouw tekst op een winkelraam zien? Waag dan je kans en schrijf een mooie wens vanuit het hart. 


Iedere deelnemer kan maximaal drie teksten inzenden indien ze voor drie verschillende winkels zijn. 


Deadline: 7 december om 23.59u

 

Foto: Gedicht van Tim Roose op het raam van Creatief Schrijven vzw


De wedstrijd is afgelopen. Je kan niet meer deelnemen.

Deadline

Afgelopen


Details

Prijs Jouw woorden op een winkelraam

Georganiseerd door Creatief Schrijven vzw


De wedstrijd is afgelopen. Je kan niet meer deelnemen.