Kluger Hans gaat op zoek naar het bizarre

Omschrijving

Beste schrijver,

 

Wat zou er gebeuren als je een gedicht niet op maar naast het papier zou schrijven? Of wat als de gebeurtenissen in je laatste droom zich echt zouden afspelen? Wij bij Kluger Hans hebben de waarheid niet in pacht, maar vermoeden dat er dan kan gesproken worden van een zekere staat van absurditeit.

 

In dit vierentwintigste nummer van Kluger Hans willen wij de creativiteit van de geest verkennen. Wij gaan op zoek naar een combinatie van surrealiteit, avant-garde, gek, meeslepend, intelligent en dom. Wees vreemd, maar boei ons. Laat ons nadenken. Doe onderzoek naar de absurditeit van het menselijk bestaan. En schenk ons vooral leesplezier.

 

Wie dit leest, is een zot!

                                                         - Witold Gombrowicz

 

In onze ontembaarheid zetten wij bij Kluger Hans ons beste paard voor u klaar. We nodigen u uit om het hoofd van het paard zijn romp te schroeven en de oostelijke zonsondergang tegemoet te rijden. Maak kennis met bizarre werelden. Wapen uzelf met een gereedschapskist en stap een schilderij van Dali binnen. Maak een robot van pizza-ingrediënten. Vang pratende croque monsieurs en stuur ze naar ons op. Wij zullen luisteren naar wat ze te vertellen hebben.


De wedstrijd is afgelopen. Je kan niet meer deelnemen.

Deadline

Afgelopen


De wedstrijd is afgelopen. Je kan niet meer deelnemen.