Optreden in Sportpaleis?

Omschrijving

Creatief Schrijven vzw gaat op zoek naar onbekend talent met een stevige portie Azertyfactor voor een optreden in het Sportpaleis. Naast een goede tekst uit je pen laten rollen, verwachten we ook dat je een publiek weet te bespelen. We reiken immers een wild card uit voor een optreden op vrijdagavond 20 maart in de grootste indoor evenementenhal van Vlaanderen. Die avond vindt in het Sportpaleis het Rotspaleis plaats, een poëzievoorstelling met bekende dichters en muzikanten, naar een idee van dichter Geert Briers.

 

Ben jij de geknipte kandidaat en wil jij kans maken op die ene podiumplaats? Heb jij de Azertyfactor?  Post hier dan voor 20 februari 2 teksten, telkens van maximaal 25 regels. Creatief Schrijven selecteert 15 kandidaten.

 

Ben je bij de gelukkigen dan ontvang je een uitnodiging voor een auditie op 2 maart in Antwerpen waar jij voor niemand minder dan Veerle Dobbelaere, Denis Nowé en Geert Briers je talent toont. Na de auditie selecteert de jury één kandidaat die op 20 maart met zijn woorden het Sportpaleis mag vullen. Mis deze unieke kans niet! Voor één keer zal poëzie het Sportpaleis uitverkopen en wie weet, sta jij mee op het programma!


De wedstrijd is afgelopen. Je kan niet meer deelnemen.

Deadline

Afgelopen


De wedstrijd is afgelopen. Je kan niet meer deelnemen.