Kom op consultatie bij Poëziedokter Peter Holvoet-Hanssen

Omschrijving

Poëzie is uiterst geconcentreerde taal. Een goed gedicht is een krachtig geformuleerd taalshot. Maar hoe laat je de woorden stromen? Hoe breng je gelaagdheid in je tekst? Hoe weet je dat je met jouw gedichten op en goed literair spoor zit?


De Poëziedokter ontvangt je graag op zaterdag 10 en zondag 11 oktober in zijn kabinet in het ziekenhuis ZNA Sint-Elisabeth in Antwerpen voor een persoonlijke consultatie van 20 minuten. Troubadour Peter Holvoet-Hanssen, winnaar van de Cultuurprijs van de Vlaamse Gemeenschap en voormalig VRT-Boekendokter, geeft je tips en concreet poëzie-advies. De Poëziedokter geeft feedback op haiku’s, sonnetten, vrije verzen, slam poetry en performance poëzie.

Dichter-verpleegster Lotte Dodion verzacht de pijn met poëzie. In een mum van tijd heb je weer pit in je pen.


Breng drie staaltjes van je poëzie mee (in 2-voud) en een duidelijke vraag die te maken heeft met waar je schrijfobstructie zich situeert.

 

 

HOE SCHRIJF JE IN?
- Neem deel aan deze schrijfkans.

 

- Voeg 3 gedichten in van maximaal 1 A4-pagina (check op voorhand in Word of je de lengte niet overschrijdt).

 

- Bij de vierde keer dat je gevraagd wordt om een tekst in te voegen, voeg je geen tekst in maar meld je wanneer je precies op consultatie wenst te komen.

 

In de titelbalk schrijf je: voorkeur consultatie. Er is enkel nog plaats op zondagnamiddag 11 oktober tussen 13 en 18 uur.

 

In het tekstvak schrijf je:
   Of: zaterdagnamiddag 10 oktober tussen 13.30 en 18 uur. (zit vol)
   Of: zondagnamiddag 11 oktober tussen 13 en 18 uur.

 

We houden rekening met je voorkeur, maar kunnen niet garanderen dat er nog een plekje vrij is op het moment dat je inschrijft. Je inschrijving is pas definitief na ontvangst van de betaling.


- Schrijf € 9/€ 7 (voor studenten) over op het rekeningnummer van Creatief Schrijven vzw: BE06 7310 3181 1022, met vermelding van je naam + Poëziedokter.

 

 

HEB JE NOG VRAGEN?
Stuur een mailtje naar info@creatiefschrijven.be of bel naar 03 229 09 90.

 

 

Met steun van Antwerpen Boekenstad en met dank aan ZNA Sint-Elisabeth.

 


De wedstrijd is afgelopen. Je kan niet meer deelnemen.

Deadline

Afgelopen


De wedstrijd is afgelopen. Je kan niet meer deelnemen.