Cut up! En maak kans op publicatie

Omschrijving

De jury kroonde het gedicht 'Over de rand' van Isabelle Zumbrink tot winnaar. Je ontdekt het gedicht eind juni in de nieuwe SCHRIJF-brochure van Creatief Schrijven vzw. 

-------------------------------

Heb je vandaag niet veel inspiratie? Haal je woorden, zinnen, en alliteraties dan eens uit je dagelijkse krant, je favoriete magazine of de bijsluiter van je hoestsiroop.

 

Het principe is eenvoudig: je neemt een tijdschrift, blad of publicatie in de rechterhand en een schaar in de linker. Je grasduint door de bladzijden. Als je een weergaloos mooi woord of een handige letter tegenkomt, knip je die uit. Als je denkt dat je genoeg woorden hebt, puzzel je ze aan elkaar tot een nieuw gedicht. Je kleeft de letters en woorden op een wit blad en neemt een foto van het gloednieuwe gedicht.

 

Je gedicht telt maximaal 16 regels en je kunt maximaal 2 teksten insturen. Eenmaal je op 'Inzenden' klikt, kun je geen nieuwe tekst meer toevoegen, post beide gedichten dus samen. Creatief Schrijven vzw selecteert één tekst die we publiceren in SCHRIJF, het tweejaarlijks overzicht van schrijfcursussen en -wedstrijden. De gratis publicatie verschijnt eind juni op 4000 exemplaren.

 

Neem ook een foto van je cut up gedicht en mail de foto door naar barbara@creatiefschrijven.be.  

 


De wedstrijd is afgelopen. Je kan niet meer deelnemen.

Deadline

Afgelopen


De wedstrijd is afgelopen. Je kan niet meer deelnemen.