Literaire tattoo: 'De zin van je leven'

Omschrijving

Welke zin vloeide uit jouw pen waar je trots op bent? Na welke zin dacht je, ‘oké, dat is het pareltje dat goed klinkt, dat swingt, raakt en smaakt naar nog meer zinnen’? We zijn benieuwd naar die ene rake volzin die jij ooit schreef. Neem deel aan de wedstrijd met een zin van maximaal 25 woorden en wie weet, word jij de ster van de Schrijfdag, op zaterdag 25 maart 2017 in het Felix Pakhuis in Antwerpen.

 

Het prijzenpakket

 

De hoofdrol in een filmpje

Als de vakjury jouw zin selecteert, krijg je de hoofdrol in een filmpje over ‘De zin van je leven’. Het filmpje komt in een reeks van 7 filmpjes met bekende auteurs. De zin van de winnaar van deze wedstrijd is een van de tien zinnen waar mensen in aanloop naar de Schrijfdag op kunnen stemmen. De winnende zin maken we op de Schrijfdag bekend.

 

Jouw zin als literaire tatoeage

Al vele jaren strijkt Creatief Schrijven vzw geregeld neer op evenementen met het initiatief Woordsculpturen. Bodypainters Bert Lezy en Geertrui Storms beschrijven festivalgangers of toevallige passanten met een streepje poëzie en maken van hen literaire sculpturen. De 10 beste zinnen van deze schrijfwedstrijd gebruiken we in de toekomst als literaire tattoo. De 10 beste zinnen van deze wedstrijd zetten bodypainters tijdens de Schrijfdag op 25 maart live op een model.


Altijd al met je woorden heel dicht op het vel van iemand willen zitten? Grijp dan je kans en doe mee!


De wedstrijd is afgelopen. Je kan niet meer deelnemen.

Deadline

Afgelopen


De wedstrijd is afgelopen. Je kan niet meer deelnemen.