Dé mooiste zin van het (liefdes)leven.

Omschrijving

liefdesNEST zkt. de mooiste zin van het (liefdes)leven. 

De winnaar ziet zijn zin voor de vergangkelijkheid vereeuwigd door zandschrijver Skryf. 

 

------

 

• • Wat? liefdesNEST

Benieuwd naar de favoriete lovesong van Charlotte Adigéry (WWWater), Simon Casier (Zimmerman) en Robrecht Vanden Thoren? Nieuwsgierig hoe de vonk oversloeg tussen Jos & Rosa in Hotel Römantiek? Verlekkerd op Syrisch eten? Gebrand om te weten aan wie Saskia De Coster haar liefde verklaart? Een zwak voor kitsch en glitter? Altijd al een passionele liefdesbrief willen schrijven met een I love Wendy-tattoo op de arm?

 

 

Op zaterdag 16 december 2017 vieren we de liefde in Gent.

Curieus palmt NEST (oude stadsbib, Gent) in en maakt er een LiefdesNEST van (onderdeel van Het Festival van de Gelijkheid.

 

• • Skryf? 

In het kader van dit feest van de liefde is er Skryf, een installatie van Gijs Van Bon.  

De zandschrijver ‘Skryf’ rijdt zichzelf voort, een lint aan zandletters achterlatend.

Skryf refereert aan de vergankelijkheid. Een luttel hoopje zand creëert de magie van het woord. De mens, de natuur en de tijd zorgen ervoor dat het woord weer vervliegt. Soms erg snel, soms heel langzaam. Als zand door de vingers .....

 

Speciaal voor LiefdesNEST brengt Skryf met zand een ode aan de liefde op het Woodrow Wilsonplein.

 

Laat Skryf op 16 december jouw zin achter in een traag lint van zandletters? 

 

• • Hoe schrijf je in?

Maak een profiel aan op Azertyfactor.be en post jouw zin bij deze schrijfkans. Elke zin maximaal 40 tekens (spaties inbegrepen). Elke deelnemer kan maximaal 5 zinnen insturen.

 


De wedstrijd is afgelopen. Je kan niet meer deelnemen.

Deadline

Afgelopen


De wedstrijd is afgelopen. Je kan niet meer deelnemen.