Vakantie
Peter is een gemiddelde man op vlak van leeftijd, mentale gezondheid en gevoel voor humor. Het licht in zijn bovenkamer is niet altijd aan. Zelf benoemt hij het als een energiebesparing vanwege de hoge energieprijzen. "sowieso betaal je de prijs" zinspeelt een ijverige mier die toevallig zijn voeten kruist. Bovendien betaal je het best via domicilering, dan hoef je het je allemaal niet zo aan te trekken, vervolledigd hij. Peter antwoord daarop: "beste mier, tot nu toe mag ik je wel en het feit dat je meer ledematen dan hersencellen hebt, geeft me een goed gevoel. Korter gezegd, ik voel me goed bij jou. Laten we samen op vakantie gaan. Waarop de mier zegt: " Hmm, doorgaans neem ik geen vakantie, maar voor mensen met een lelijk hoofd zoals jij er één hebt, neem ik met plezier een uitzondering. Zo mag ik het horen, zegt Peter. Enig idee naar waar? Neen. Ik ook niet. Weet je mier, laten we het ganse vakantiegebeuren afblazen. Het werkt me nu al in die mate op de zenuwen dat alle5 mijn schaamlippen licht asynchroon aan het trillen zijn. En als er iets is waar ik niet tegen kan dan is hete dat wel. Bovendien heeft een normale man er ook maar 4. Ik heb er 1 in reserve en als die dan nog eens tegenstrijdig beginnen doen, dan houd ik het voor bekeken. Mijne excuses, beste mier. Geen probleem Peter, alle begrip voor zoveel ellende. Stel het wel en misschien tot nog eens. Bedankt, beste mier.