Anglofiel .

Myriam
29 apr 2018 · 0 keer gelezen · 0 keer geliket

Dear Winnie the Pooh ,

 

Met deze brief wil ik je graag laten weten dat ik op komst ben.

Ik weet het , dat zeg ik al meer dan twintig jaar.

Ondertussen heb ik  al verschillende andere beroemdheden met mijn  gezelschap vereerd. Ze voldeden allemaal aan twee criteria : Engels en literatuur.

Zo kwam ik o.a. terecht  in Great Missenden  bij Roald Dahl , Fowey in het prachtige Cornwall bij Daphne Du Maurnier , Burwash in het lieflijke Kent , waar Rudyard Kipling  Mogwli tot leven wekte en Sissinghurst Castle , thuisbasis van Harold Nicolson en Vita Sackville West.

Haal nu maar je beste theeservies  uit de kast en honing lust ik ook wel. Als je zwembad verwarmd is , lijkt me een duik er in ook aangenaam.

Je moet me echt al je lievelingsplekjes tonen en voorstellen aan Janneman ,Kanga ,Roo ,Teigetje , Knorretje en Iejoor.

Op de heuvel zullen we uitrusten en filosoferen  over de teloorgang der dingen. We hoeven niet luchthartig te doen . We hebben geen publiek.

Maar bovenal zal ik enthousiast blijven , want Engeland is mijn lievelingsland.

We’ll meet (again)!

 

Lots of love,

Myriam

Geraakt door deze tekst? Maak het hartje rood of deel de woorden met je vrienden.

Zo geef je mee een stem aan de woorden van deze schrijver.

Myriam
29 apr 2018 · 0 keer gelezen · 0 keer geliket