Beste vriend

14 mei 2024 · 2 keer gelezen · 0 keer geliket

Hallo, u spreekt met mevr. Cara pils.
Wat kan ik voor u tappen? 

Vodka hier, het is al 7 dagen uit me bier                                                                                         Voor mij 7  pintjes alstublieft.
Vroeg achter Cognac aan de toog.                                                                                                                               
Maar hij was niet meer verkrijgbaar.

Ik heb vaak alcohol aan de lijn en hij vedette mij graag over zijn 
problematieken Hij is verslaafd aan zijn relatie met wijn. 
Ondertussen is het uit met bier.
Waar zijn Jack en Daniele ooit gaven ze mij een Gouden Carolus. 

Alcohol is niet mijn vriend.
Het is mijn beste vriend.

Ik ben niet de enige die zuipt met een Mechels bier.                                                                      Wanneer ik het koud heb verwarmt hij mij, slaapt in mij en brengt mij naar een plek waar ik een delier kan zijn. 

Mijn leven komt tot zijn recht wanneer ik kots,                                                                               dan besef ik hoeveel kleuren erin zitten.

Spauwen, spauwen en nogmaals spauwen.                                                                                      Godzijdrank! Dat ik niet teveel aan de drank zit.

Voor mij nog één pintje alstublieft.                                                                                                   Nog één pintje.

Geraakt door deze tekst? Maak het hartje rood of deel de woorden met je vrienden.

Zo geef je mee een stem aan de woorden van deze schrijver.

14 mei 2024 · 2 keer gelezen · 0 keer geliket