Brief ouders

Mandy
9 okt 2016 · 77 keer gelezen · 0 keer geliket

Aan de ouders van de kinderen van School Het Klaverblad

 

 

Antwerpen, 2 mei 2016

 

Schoolreis Pairi Daiza op maandag, 9 mei 2016

 

Beste ouders

 

Zoals u intussen al weet, gaan wij volgende week maandag op schoolreis naar Pairi Daiza!

 

We zullen allerlei verschillende dieren bezoeken en we zullen ook kunnen genieten van een show waar dieren de hoofdrol in spelen. Het belooft een spannende en leerrijke dag te worden!

 

Om er een topreis van te kunnen maken, is het belangrijk dat we op tijd kunnen vertrekken aan de school. De bus komt ons om 8 uur oppikken. Omdat we nog de kans moeten hebben om te kijken of al onze kinderen aanwezig zijn, rekenen we graag op uw medewerking door om kwart voor acht stipt aanwezig te zijn.

 

Geef uw kind a.u.b. een kleine rugzak mee die hij of zij zelf kan dragen. Hierin kan u het lunchpakket, wat tussendoortjes en drankjes stoppen. Het is onze missie om onze kinderen gezond op te voeden. Daarom willen wij een beroep doen op u bij het maken van de rugzak van uw oogappel. U kan uw steentje bijdragen aan ons positieve imago van gezonde, groene school door enkel gezonde tussendoortjes mee te geven (zoals fruit en noten) en geen frisdrank (hiermee bedoelen we coca cola of andere limonades, appel- of ander fruitsap, mag uiteraard wel).

 

Voor het comfort van uw kind raden we aan om hem of haar speelkledij en stevige stapschoenen aan te trekken. Een zonnepet of regenjas, naargelang het weer, zijn zeker ook nuttig.

 

Om uw kleuter een leuke afsluiter van deze topdag te geven, kan het op school blijven slapen! Dit is uiteraard niet verplicht. Indien u ervoor kiest uw kind te laten slapen, denk er dan a.u.b. zeker ook aan een pyjama, handdoek en tandenborstel/tandpasta in te pakken!

 

We verwijzen graag naar onze brief van 25 april voor de meer uitgebreide informatie over het volledige programma. Om het u gemakkelijk te maken, kan u in bijlage een beknopte versie van het programma terugvinden.

 

Tot slot zouden wij u willen vragen om morgen 3 euro mee te geven aan uw kapoen als bijdrage in de kosten.

 

Alvast bedankt voor uw medewerking! We kijken ernaar uit om er met zijn allen één of twee onvergetelijk leuke dagen van te maken!

 

 

Met vriendelijke groeten,

 

 

Het leerkrachtenteam

 

Bijlage: Beknopt programma

    Programma Maandag                  

7.45 uur:         verzamelen aan de schoolpoort

8.00 uur:         vertrek

18.00 uur:       terug op school. U kan uw kind komen halen of hij of zij mag blijven slapen.

18.30 uur:       avondeten met verse frietjes!

19.15 uur:       pyjama’s aandoen voor een rustige nacht… na een leuke pyjamafuif!

20.30 uur:       tanden poetsen en bedtijd

 

Dinsdag

8.30 uur:         ontbijt (cornflakes met melk)

9.30 uur:         buitenspelen en groepsactiviteit

12.00 uur:       lunch (sandwich)

13.00 uur:       leuke en leerrijke tekenfilm over de dierenwereld

15.35 uur:       uw kan uw kleuter weer oppikken of hij/zij kan nog even uitblazen in de nabewaking

 

 

Geraakt door deze tekst? Maak het hartje rood of deel de woorden met je vrienden.

Zo geef je mee een stem aan de woorden van deze schrijver.

Mandy
9 okt 2016 · 77 keer gelezen · 0 keer geliket