Die oneindige verhaallijnen, moeten nu afgelopen zijn!

26 sep 2023 · 110 keer gelezen · 0 keer geliket

Wie dacht dat GTST na de dood van Jasmijn geen ultra lange verhaallijn meer te zien, heeft het goed mis.

Regelmatig hebben de makers van GTST er erg veel last van: oneindige verhaallijnen. Herrineren wij ons allemaal nog die verhaallijn van Rik en Shanti vorig seizoen over de dood van Jasmijn? In september zijn ze daar mee begonnen en in januari waren ze er nog niet klaar mee. Veel kijker vonden dit ook het grootste minpunt van het vorige seizoen.

 

"Ik snap dat een rouwproces lang duurt, maar het is en blijft een soap"

 

Ook dit seizoen komen we direct weer tegen een groot probleem op. Stefano is erstig verongelukt en heeft er een dwarslaesie eraan over gehouden. Zijn proces zal enorm lang gaan duren. Zo hebben wij al vernomen door bronnen (Let op: spoilers!) dat Stefano nog wel een tijdje in een rolstoel zit en zich volledig moet focussen met zijn revalidatie.

 

Laten we hopen dat het niet al te lang duurt anders krijg je zo'n Jasmijn 2.0 verhaallijn. Echter, zijn er al bronnen die ons vertellen dat hij sowieso nog wel tot december in de rolstoel blijft zitten. En daarna krijgen we vermoedelijk ook nog natuurlijk een hele uitgebreide "looprevalidatie". Ook Elisa blijft nog wel een tijdje in de serie en dus betekend het dat het herstel van Stefano nog lang niet afgelopen is. Laten hopen op een wonder, want anders gaan kijkers weer klagen over te lange verhaallijnen!

 

Geraakt door deze tekst? Maak het hartje rood of deel de woorden met je vrienden.

Zo geef je mee een stem aan de woorden van deze schrijver.

26 sep 2023 · 110 keer gelezen · 0 keer geliket