Droom

24 jan. 2023 · 17 keer gelezen · 0 keer geliket

Het begint allemaal met een droom, een idee. Je schrijft een stukje en voegt toe. Voor je het weet heb je een personage, een plaats en een verhaal. Fantasie is iets moois en je wil de wereld laten meegenieten.

Maar dan bots je tegen een muur. Je bent niet geletterd genoeg, je manuscript heeft fouten. Je idee is goed, maar de uitvoering is slecht. Je hebt geen geld voor een corrector, geen geld voor een ghostwriter  en je geeft het op. 

Ik niet!

Ik geef niet op en zoek naar oplossingen!

Lukt het niet bij de zogezegde grote namen, dan neemt Boekscout mij onder hun vleugels. Zij kijken wel naar mijn verhaal en niet naar mijn fouten. Zij zien een potentieel in mijn verhaal.

Ik moet wel veel zelf doen, maar mijn eerste boek verkoopt en weet je wat? Dankzij Boekscout heb ik de kans ( ook al zitten er vele fouten in mijn eerste boek) om gehoord te worden. 

Een kans die ik met beide handen grijp. Want op 17 februari zal ik een 2de boek op de markt brengen genaamd 'de geur van dennen.' Dit is het vervolg op mijn eerste boek 'de geur van lavendel.'

Wil je ook op de hoogte blijven? Schrijf je dan in: https://tinekecobbe.auteursblog.nl/inschrijven

Met veel moed ben ik ook begonnen met het schrijven van verhalen op de Wattpad app.

 

Geraakt door deze tekst? Maak het hartje rood of deel de woorden met je vrienden.

Zo geef je mee een stem aan de woorden van deze schrijver.

24 jan. 2023 · 17 keer gelezen · 0 keer geliket