GEEN NIEUWS: Bloot in elke kamer.

23 aug. 2020 · 27 keer gelezen · 0 keer geliket

Waaaw! Het nieuwe staycationhotel in Knokke swingt de pan uit. Vergeet urenlang aanschuiven in de file of zwetende reisgenoten op trein of vliegtuig. Naar dit hotel word je gezapt. Een simpele druk op de bel aan je eigen voordeur en hup, je landt in de ultieme vakantie. 

 


Wees wel gewaarschuwd want de hotelmanager is bijzonder knap. Ogen als dauwdruppels, een stem als  pianogetokkel en als hij je in zijn sterke armen naar je kamer brengt, danst je neus in zijn hals, wat hier volstrekt toegelaten is. De kamer oogt als een sprookjesdecor. Viooltjes bij het bed, kaarslicht in twaalf tinten kleur, streelzachte muziek, donzige luxekussens en versgewassen lakens met jouw geliefde print geven je zin alle hoekjes te verkennen. De kriebels fietsen hier door de lucht. Dit hotel met persoonlijke animatie vervult elk verlangen. Spoel ongewenstheden weg in het ontlastingsoord. En ontdek in alle rust de andere kamers: de knuffelkamer, de chocoladetuin, de vlindercinema, de sneukelgrot, de vuurbox en de likjeszolder. Geen dresscode hier. In galakledij of in je blootje? Je bent overal welkom, ook zonder mondmasker. Hef het glas in de champagnebar en smul van het buffet vol gewenste intimiteiten. Wedden dat je hier voor altijd blijven wil?

Geraakt door deze tekst? Maak het hartje rood of deel de woorden met je vrienden.

Zo geef je mee een stem aan de woorden van deze schrijver.

23 aug. 2020 · 27 keer gelezen · 0 keer geliket