GEEN NIEUWS: Coronadode of perfecte moord?

21 jul. 2020 · 17 keer gelezen · 1 keer geliket

Ayah Hazar (21), vorige week gerapporteerd als jongste Coronadode van Ekel zou misschien toch niet gestorven zijn aan Corona. Een onderzoek werd geopend.
 
De bal ging aan het rollen toen C. Lomme, een nachtverpleegster in het Palfijnziekenhuis, melding deed van ferme agressie in de consultatiekamer van dokter Verstikt. Achter de gesloten deur hoorde ze opeens verschillende klappen, geroep en getier. ‘Mocht niet sterven’, ‘was niet zo erg’, ‘criminele dokter’, ‘moord’ en ‘ik maak hier iedereen kapot’. Toen Lomme iets leek te horen als een pistoolschot, verwittigde ze meteen de politie.
Ze nam het zekere voor het onzekere en sloot de glazen deur naar de uitgang.
Verstandig, want toen de politie met luide sirene arriveerde, stormde een vrouw met een pistool de gang op. Ze was buiten zichzelf van woede en schreeuwde dat haar vader een moordenaar was. Ayah was volgens haar niet gestorven aan Corona zoals haar vader iedereen liet denken. Dokter Verstikt had de Marokaanse verstikt omdat hij niet kon verdragen dat zijn dochter een relatie had met haar.
Toen de vrouw huilend in elkaar zakte, slaagde dokter Verstikt erin haar het pistool afhandig te maken. Hij verontschuldigde zich bij de agenten en zei dat zijn dochter raaskalde.
Beiden werden meegenomen naar het bureau. Maar wie vertelde nu de waarheid?
(Wordt vervolgd.)

Geraakt door deze tekst? Maak het hartje rood of deel de woorden met je vrienden.

Zo geef je mee een stem aan de woorden van deze schrijver.

21 jul. 2020 · 17 keer gelezen · 1 keer geliket