GEEN NIEUWS: ONGEZIEN: Stralende optiwind!

2 aug. 2020 · 21 keer gelezen · 1 keer geliket

Wat het blote oog niet ziet, is er wel. Sinds wetenschappers eigenaardige krachten ontdekten van stralende wind, kunnen we morgen de optiwind aankondigen. Uniek in de geschiedenis van de weersvoorspellingen.

 


Nog voor zonsopkomst prikt deze wind elk leven wakker met exclusieve stralen vol vrolijkheid en positiviteit. Het wordt onmogelijk negatieve gedachten of gevoelens in jezelf toe te laten. De wind blaast elk greintje pessimisme weg. 

Het zachte briesje bestaat uit onzichtbare feriolen die inwerken op diverse vezels door  straling. Er is absoluut geen gevaar voor de volksgezondheid, beaamt Dr. Posy. Deze wind bestaat al miljoenen jaren, alleen was niemand zich ooit bewust van de ongelooflijke kracht die van deze luchtstroom uit ging. 

Zet alle ramen en deuren open, laat de lucht elk hoekje in je huis beroeren. Aangeraden wordt ook om zoveel mogelijk kledij buiten te hangen zodat de vezels zich kunnen voeden met feriolen. Draag je deze kledij, dan zal je meerdere dagen het effect van de optiwind kunnen voelen. Hoe lang de feriolen zich in verschillende stoffen vastnestelen, is nog niet geweten. Wetenschappers van de UGent onderzoeken dit fenomeen en houden ons op de hoogte.

Geraakt door deze tekst? Maak het hartje rood of deel de woorden met je vrienden.

Zo geef je mee een stem aan de woorden van deze schrijver.

2 aug. 2020 · 21 keer gelezen · 1 keer geliket