GEEN NIEUWS: "Schooljeugd in gevaar door clandestiene mondkapjes vol drugs."

Aster
20 jul. 2020 · 25 keer gelezen · 0 keer geliket

Antwerpen – Met ons oog op het coronavirus, voltrekt er zich een andere ramp zonder dat we er erg in hebben. Per toeval is de politie gestuit op een criminele organisatie die mondkapjes impregneert met drugs. Deze mondkapjes worden op scholen aangeboden.

 

Een opmerkzame leerkracht vond het vreemd dat leerlingen weigerden hun mondkapjes af te zetten. De leerlingen maakten een afwezige indruk en de leerkracht weet dat aan gebrek aan zuurstof. Na schooltijd controleerde ze of de jongeren buiten de mondkapjes wel afdeden. De leerlingen verdrongen zich rond een witte VW Golf, waar ze nieuwe mondkapjes kregen.

 

De politie werd ingeschakeld. Zij confisqueerden enkele mondkapjes. Op het lab werd aangetoond dat de mondkapjes drugs bevatten. De beide mannen in de witte Golf zijn aangehouden. Ze beweren dat ze niet wisten dat er iets mis was met de mondkapjes. Ze zitten nog vast voor nader verhoor.

 

Uit grootscheeps onderzoek is inmiddels gebleken, dat de mondkapjes al op tientallen scholen zijn aangeboden. Het lijkt om een criminele bende te gaan die op deze laagdrempelige manier onze jeugd verslaafd tracht te maken aan verboden middelen. Scholen en ouders worden dringend verzocht contact met de politie op te nemen, bij vermoeden van dit misdrijf.

Geraakt door deze tekst? Maak het hartje rood of deel de woorden met je vrienden.

Zo geef je mee een stem aan de woorden van deze schrijver.

Aster
20 jul. 2020 · 25 keer gelezen · 0 keer geliket